Sunday, June 8, 2014

شرکت در انتخابات پاسخ دندان شکن به مخالفان



شماری از شهروندان کشور از آماده گی ها برای رفتن به پای صندوق های رای دهی سخن می زنند و می گویند روز شنبه آینده به گونه گسترده برای برگزیدن رییس جمهور آینده به پای صندوق های رای دهی میروند باشندگان کشور شرکت در انتخابات را پاسخ دندان شکن به کسانی می دانند که می خواهند ناامنی به باور اورند.
شیر زمان که کشاورز است و در کابل زندگی می کند می گوید:" من اراده نیرومندی دارم تا بروم در انتخابات دور دوم رای بدهم چرا که رای دادن حق مه است وباید از حق خود استفاده کنم."
هم مانند شیر زمان کسانی دیگر هم استند که برای رفتن به پای صندوق های رای دهی لحظه شماری می کنند و انتخابات را برای تغییر در کشور مهم می دانند.
انارگل باشنده ننگرهار است می گوید:" من خودم در انتخابات شرکت می کنم و از تمامی مردم مسلمان کشورم نیز می خواهم در این روند شرکت کنند تا با انتخاب رییس جمهوری تازه مشکلات از بین برود."
اکنون مردم می خواهند که سرنوشت شان را رقم بزنند و رهبر اینده شان را با به کارگیری آرای شان بر گزیننداین دلبستگی مردم به انتخابات و شرکت گسترده شان در انتخابات زمینه های تخلف و تقلب را نیز تنگ تر خواهد ساخت.

No comments:

Post a Comment